16/02/2014

I am here!

Wow.. Juz tu jestem !! Po obawach dotyczących lotu, tęsknoty , jestem tu i nie jest zle..
Ale to przeciez dopiero pierwszy dzien, racja?
Nie mam na co narzekac, bynajmniej teraz i mam nadzieje,ze to sie nie zmieni (:
Okolica sliczna, sam widok z okna jest super : palma :D
Dzisiaj pogoda, tak troche w kratke, najpierw slonce, teraz pada, wiec mimo planow pozostaje w domku (:
Od jutra, czas powaznie wziac sie do pracy, jak bedzie, tego nie wiem !
Cel na dzis ?
Nie tesknic !
;*


3 comments:

  1. wracac mi do PL oboje ! ;*
    S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty zapewne tak ale D. nie ;*
      S.

      Delete