14/02/2014

Today - Tomorrow

Ożesz kurczaki ! 
To już jutro.. Tak szczerze ostatni tydzień minął tak szybko, że aż sama nie wiem kiedy. 
I właśnie zaczyna się najgorszy etap depresjii, kiedy już zaczynam tęsknić za wszystkim i wszystkimi..
Pojawia się wiele pytań.. Po co ? Dlaczego ? Czy to ma sens? Dlaczego się nie wycofałam jak jeszcze był czas ? 
Jestem świadoma tego, że to mi wcale nie pomaga, ale jakoś tak coś dziwnie. 
Zmiany, zmiany ..
W sumie to dodatkowo , mimo Walentynek , obchodzę dziś 20! urodziny... Noż, toż to antyk :D
Jest dobrze.. Musi być. !

Odnośnie lotu, to ja już przeszłam chyba ze 3 zawały, więc dobrze ze mną nie jest :D
Ale wciąż powtarzam sobie, że nie ma co panikować !:D

Następny post , już napewno z pięknej Irlandii (;
some picture..
Yverdon (;

Bormio (;

Forgalida (;

Solina (;


Jeśli coś postanowiłeś. zrób pierwszy krok. I nie bój się zrobić następnego. Bój się bezczynności. Wyznacz sobie cel i wyrzuć z głowy całą resztę !


No comments:

Post a Comment