18/06/2014

4 miesiace - Super weekend - sloneczna pogoda - czego chciec wiecej ?

Post z lekkim poslizgiem, ale no nic na to nie poradze :)
Caly weekend byla tak piekna pogoda, ze nie mialam serca spedzic tego czasu w domu przed komputerem . Zreszta nadal jest !

Ale no wlasnie. Odnosnie ostatniego czasu.
Miniony weekend, byl jednym z najlepszych weekendow w Irlandii - zdecydowanie ! Piatkowy wieczor spedzony z A w fantastycznym pub'ie, w którym odczuc bylo mozna irlandzkie korzenie.  Hollands - mila obsluga, muzyka na zywo (mam kilka filmikow, moze uda mi sie je wrzucic), super atmsofera. Spodobalo nam sie tam do tego stopnia, ze wracalysmy do domu ok godz 24, I gdyby nie fakt, ze bylo ciemno, to pewnie bysmy nawet nie podejrzewaly, ze jest tak pozno, bo bylo strasznie cieplo :)
W sobote rowniez grafik, byl dosyc napiety (ja nie pamietam weekendu, w ktorym plany wymyslalabym dopiero na spokojnie, na biezaco :D ). Z rana wybralysmy sie z dziewczynkami do Carrickmines na zakupy, I oczywiscie nie wyszlysmy stamtad z pustymi rekami :D, a popoludniu swietowalysmy urodzinki Max-ia (I przy okazji poznalam ich nowa au pair - zdecydowanie pozytywna osoba ) :)
W niedziele w pierwotnych planach, mialam spotkanie z Zaneta w Dublinie, ale niestety z powodu jej drobnych problemow, musialysmy przelozyc spotkanie. I tu znow wraca temat pogody, poniewaz slonce wrecz wolalo : Jedz gdzies ! Tak wiec wybralam sie do Dun Laoghaire - czyli znowu sklepy, ale nie tylko :D Wysiadajac z Dart-a , domyslilam sie, ze wiele osob wpadlo na ten sam pomysl co ja poniewaz, ludzi bylo wszedzie mnóstwo ! Ale co sie dziwic, nie czesto jest tak pieknie, szczegolnie w weekend.
 Ja ze wzgledu na to, ze mijaly mi 4 mies w Irlandii pozwolilam sobie na mega super kaloryczne czekoladowe ciacho , modlac sie, zeby zaraz sie nie ubrudzic :D
Bedac na miejscu, widzialam takze prom ! Ja wiem, dla niektorych moze byc to dziwne, smieszne, ale ja po raz pierwszy widzialam, taaki duzy prom (podobno bywaja wieksze O.o) , i bylo to dla mnie ciekawe odczucie :) Oczywiscie, nie zapomnialam wstapic do Penney-sa , ktory nie zawiodl mnie, i znow upolowalam swietna sukienke, za doslownie grosze, kurcze nie wiem gdzie ja bede nosic te sukienki, juz tyle ich nakupywalam :D Wracajac, naprawde cieszylam sie, ze mam niedaleko do domu, poniewaz bylam juz troche zmeczona, a w planach mialam jeszcze rozmowe z Karolina ( kandydatka na au pair), takze nie moglam sobie isc od tak spac ) :)
 Ale po drodze stwierdzilam, ze przeciez w moim ulubionym sklepie ;d beda dzis super gry podrozne, wiec wypadaloby sie wybrac (ehh moje nogi), takze po powrocie, po zakonczeniu rozmowy, totalnym wieczorem, stwierdzilam, ze zdecydowanie byl to super dzien , ale troche meczacy ;d
Takze nie ma co narzekac, zreszta ten weekend rowniez zapowiada sie na bardzo intensywny i ciekawy ! Kurcze, kiedy Ja wypoczne.. :D
Wgl, ja wiem, ze to moze byc ciezkie do uwierzenia, ale od kilku dni panuje u nas super pogoda, tj. slonce caly dzien, nic tylko sie opalac, ale no , ta prosbe irlandzkie slonce, troche zle zrozumialo, bo wczoraj opalilam sobie 2/3 rak, od palcy, po 'biceps', poniewaz mialam koszulke z krotkim rekawkiem, takze ciesze sie, ze dzis tez ma byc pieknie, bo moze uda sie to wyrownac :D

Z wielkim zalem, oglaszam, ze juz za tydzien A leci do Polski ... Niby nic takiego, ale troche sie martwie jak to bedzie wygladac.. No, ale Ja nie dam rady ?;)

A z takich nowosci, to jedynie powiem, ze (prawie) zdecydowalam sie na kierunek nauczania, od pazdziernika, I zaczelam myslec nad wakacjami (czyzby Wlochy ?;d) Takze, widze postep ! :)


prom !


troche przypomina to ruiny jakiegos miasteczka nad woda ;)



wspomnienie dziecinstwa :)


ja tez tam bylam ! ;d

phot. Elewinaa
'A girl doesn't need anyone who doesn't need her !' - M.M

No comments:

Post a Comment