16/08/2016

MY FAVOURITE BLOGS!

Hej!
Tak jak mowilam, sierpien bedzie miesiacem, ktory rozpocznie proces zmian. Zmian na blogu, oczywiscie. Jedna z nich, moze nie zmiana, a nowa rzecza, bedzie seria postow: Moje ulubione.
Dzis moje ulubione blogi, blogi ktore obserwuje i czytam. Skupiam sie na stronach glownie o tematyce: moda, uroda, lifestyle, podroze. Moze nie jest to cos nadzwyczajnego, ale mam nadzieje, ze mimo wszystko post przypadnie wam do gustu!
Zapraszam :)


BLOGI MODOWE :











BLOGI PODROZNICZE: 








BLOGI O TEMATYCE LIFESTYLE:









BLOGI O GOTOWANIU:








To tyle! Powyzej mozecie zobaczyc czesc moich ulubionych blogow. Mam nadzieje, ze nie znaliscie wszystkich i znajdziecie cos dla siebie! Dajcie znac co myslicie o postach tego typu!
Uciekam spac, a was zapraszam na moje konta social media, na ktorych bedziecie mogli na biezaco ogladac co sie u mnie dzieje!

Buziaki,
Eff :)



No comments:

Post a Comment