28/06/2016

DUBLIN PORT RIVERFEST 2016

Hej wam!
Jest poniedzialek, godzina 12 w nocy, a ja pisze post! Juz za kilka godzin bede w moim ulubionym miejscu, ale nie chce was zostawiac bez niczego, dlatego zapraszam na relacje z :           


Impreza ta odbywa sie co roku, podczas dlugiego, czerwcowego weekendu. Mozna w tym czasie zobaczyc statki, lodzie z roznych miejsc swiata, zjesc irlandzkie i nie tylko, przysmaki oraz dobrze sie bawic. Mam nadzieje, ze zdjecia oddadza chociaz troche atmosfere, ktora towarzyszy calemu wydarzeniu. :)










 
Jak widzicie pogoda dopisala tego dnia, i mozna bylo hucznie obchodzic. Ja spedzilam tam doslownie chwile, bo bylo zbyt goraco i tloczno jak dla mnie, ale .. polskie paczki do domu przywiozlam ;)

To tyle.
Mam nadzieje, ze przypadna wam do gustu takie krotkie posty z wieksza iloscia zdjec niz tekstu..
Ja uciekam spac, poniewaz juz za kilka godzin jedziemy na lotnisko. Gdzie? .. Tajemnica ;)
Jesli macie ochote sledzic mnie na biezaco zapraszam na mojego Instagram-a badz Snapchat-a - elewinaaa.

Spokojnej nocy,
Do uslyszenia,
Eff :)

No comments:

Post a Comment