28/05/2016

INSTAMIX/ MAJ

Maj dobiega konca, wiec czas na krotkie podsumowanie. Jak zwykle zrobie to w formie zdjec, zebyscie nie musieli czytac, a mogli obejrzec, co sie u mnie dzialo.

W maju bylo duzo rzeczy do zrobienia, zalatwienia.. Tak nagle. Przez to mielismy naprawde malo czasu. Ale wszystko wraca do normy, wiec nie ma co narzekac ;)

Niestety ostatnio zalegam tez troche z blogiem, ale obiecuje, to sie poprawi. Mam juz przygotowane zalegle dwa posty, wiec obserwujcie, bo lada chwila bede je publikowac :)

A tymczasem, zapraszam do podsumowania:

* Wzielismy sie za siebie. Tak jak inni poczulismy presje nadchodzacego lata, wiec zaczelismy chodzic na silownie, zdrowo sie odzywiac. Mam nadzieje, ze juz wkrotce bede mogla pokazac wam efekty. Trzymajcie kciuki! :)

* Nasze posilki zmienily sie na znacznie zdrowsze, co wcale nie znaczy, ze mniej smaczne! :)


* Znalazlam nowa (stara) pasje, mianowice: Uwielbiam fotografowac nature: drzewa, kwiaty itp. :)

* Rozpoczelam poszukiwania idealnej sukienki.

* Zrobilam duzo selfie z:
   Kamilem :*

moim ulubionym maluchem :)

 i.. samej sobie :D

* I odwiedzilam kilka miejsc :)

To tyle.. Jak widzicie dzialo sie sporo, ale to chyba dobrze, prawda? :)
Jezeli macie ochote na biezaco widziec, co sie u mnie dzieje, mozecie zagladac na moj


Zycze Wam udanej soboty, 
Do uslyszenia, 
Eff :)

2 comments:

  1. Druga sukienka świetna!
    Dodaje do obserwowanych ;)

    ReplyDelete
  2. Kurczę, aż mnie zmotywowałaś tymi zdjęciami odnośnie ćwiczeń. Od długiego już czasu planuję także wziąć się za siebie, ale niestety nie wychodzi mi to za dobrze... ;/ I też odkryłam ostatnio u siebie nową pasję - fotografowanie! :) Mamy coś wspólnego :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie -> Mój blog

    ReplyDelete