11/09/2014

Omg ! End of my work ! Start of holiday !

I nadszedl moment, ktorego sie obawialam, a na ktory jednoczesnie wyczekiwalam..
ostatni dzien pracy !
Jak bylo ? No coz .. :D Ostatni tydzien, generalnie nie nalezal do najlzejszych, poniewaz dziewczynki byly przeziebione, i dzisiejszego dnia rowniez pokazaly pazurki. Ale zdecydowanie mniej, takze mozna rzec, ze bylo ok ! :D
Totalnie nie chce pisac podsumowania mojego pobytu w Irlandii, gdyz to oznaczaloby koniec moich przygod tutaj , a na to nie jestem gotowa :)
Aczkolwiek cos trzeba..
Przezylam tutaj wiele naprawde wspanialych dni. Wspomnienia pozostana ze mna do konca, a w glowie co dzien bede odkrywac obrazy przedstawiajace miejsca, w ktorych bylam i ludzi, ktorych mialam mozliwosc poznac.
No wlasnie, ludzie, to oni przyczynili sie do tego, ze moj pobyt tutaj byl niesamowity, i oficjalnie  wam za to dziekuje ( dobrze,  ze wiekszosc czyta mojego bloga,iI ma okazje to zobaczyc :D). Mysle, ze moge dodac, iz dolozyli sie oni takze do mojego rozwoju, chociazby jezykowego i pokazali mi wiele aspektow zycia, z ktorymi do tej pory sie nie spotkalam !
Thank you so much ♡
Jezeli jednak mowimy o mojej rodzince, to nie wiem co mam napisac.
Swiadomosc, ze mam wyjechac, ich opuscic, jest naprawde dolujaca. Bo nie bylismy tylko host family - au pair. Przez caly moj pobyt tutaj budowalismy wiez, ktora okresla nas mianem 'rodziny', a nie tylko osob mieszkajacych pod jednym dachem. To jest cos niesamowitego : Wiedziec, ze gdzies tam, mamy swoj drugi dom, i ze sa ludzie, ktorym zalezy na nas, tak jak nam zalezy na nich ♡
Przede mna szalone 3 dni, podczas ktorych musze dopracowac moje podroze, dokonczyc pakowanie, dokupic pamiatki i mentalnie przyszykowac sie na bardzo aktywny wrzesien!
Bedzie ciekawie !
Ponizej zdjecia z ostatnich dni, ktore spedzilam w towarzystwie nowej au pair - Karoliny . Bylo hmm amazing ! :D
our coffies <3


genialne pidzamki :D

Bray Beach !

:)

moje palce w PorterHouse !

i Karoliny wraz z piana z Guinessa ! :D

be like a tourist - czyli droga na Bray Head :D




'moje ulubione nasze zdjecie ' :D

:)

calkiem normalne selfie :D

kiss ! kiss ! :D

prawdopodobnie robilam selfie .. :D

Jak tutaj :D

Bray Beach ! :)


A tymczasem, ja ide porzadkowac swoj mozg !
Exactly !
See you maybe in London ?

No comments:

Post a Comment