17/07/2014

Sorry? But why? I don't know

Nie wiem jak do tego doszlo, ze mam taakie opoznienie na blogu.
Dobra, wiem.. Masa emocji i wydarzen spowodowaly, ze moje 'dziecko' zeszlo na boczny tor.. Wyrodna ze matka, ale za to dobra au pair :)
Ale okreslmy czym bylam taaak zajeta..
Otoz wzielam sie za poznawanie okolicy oraz okolicznych au pair :)
Przez dwa tygodnia poznalam wiele urokow gor Wicklow ( Bray Head oraz wzgorza w Greystones), tajemnice niepopularnych; dublinskich pub'ow,  ujrzalam pieknow irlandzkich parkow, a takze uczestniczylam w genialnym Bray Summer Festival.. :)
Poznalam rowniez dwie przesympatyczne au pair ( znaczy wiecej, ale do tej pory dwie na zywo;)).
Plus zasmakowalam czeskiej kultury: ;P
Wszystko to spowodowalo, ze pomimo fizycznego zmeczenia, psychicznie czuje sie gotowa na wszystko, czyt. na pozytywne i negatywne rzeczy :)
A takze doprowadzilo do tego, ze zaczelam skupiac sie na swoim zyciu, dokladniej na bledach ktore popelnilam I rzeczach, ktore chce zmienic, I to w jak najszybszym czasie !
A zaczelam od zmiany szkoly, nastawienia, znajomych oraz od konkretnego zaplanowania wakacji. I otoz , czekaja mnie potrójne wakacje! Czyz to nie genialne ?;p Wprawdzie martwie sie jak moj organizm zniesie zmiane krai, loty samolotem, jazde samochodem I inne rzeczy przez te kilka tygodni, ale wiem, ze warto zaryzykowac! Jaki jest plan?
Wycieczka do Czech, krotki pobyt w Anglii, podroz z K;* do Holandii, podroz ze znajomymi gdzies w Polske I dom. Brzmi intensywnie ! I o to chodzi ! :)
A wracajac do bycia au pair ?
Coraz bardziej dopada mnie smutek towarzyszacy swiadomosci, ze za niecale 2 mies opuszcze moja rodzinke. Naprawde sie z nimi zzylam. No ale coz, jak to twierdzi jedna kolezanka au pair : Nie mozna byc au pair cale zycie !:p
Ale wiem, ze nie strace kontaktu z A I dziewczynkami wiec nie rozpaczam!
Dziewczynki? Zmieniaja sie z dnia na dzien, czasem az trudno uwierzyc ze to juz sie stalo... Ponadto maja nade mna ogromna przewage, dlaczego? Bo za kazdym razem gdy chce je upomniec, za zrobienie czegos zlego, podnosza na mnie te swoje niebieskie oczeta z mina Kota ze Shreka I ja juz wiem, ze poleglam... Eh ;d
Dlatego naprawde czasem jest ciezko !:)
To chyba wszystko. Tak w skrocie, bo jakbym sie rozpisala to moze zajeloby mi to ze 3 posty..  Teraz postaram sie na biezaco dodawac posty I jednoczesnie zdjecia z ostatnich dni. Teraz ? Bray Summer Festival and Bray Air Show.
Btw? Wiecie jakie jest najpopularniejsze slowo uzywane w Irlandii?? - Sorry (domyslcie sie dlaczego :)).

"To porażki składają się na prawdziwy sukces."

efie

No comments:

Post a Comment