04/05/2014

Welcome May !

I kolejny weekend za nami . Znaczy, no powiedzmy, bo ten weekend wyjatkowo ma az 3 dni, wiec nie ma na co narzekac.
Czy cos sie dzialo ? Cos na pewno, ale nie jakos super duzo, ale to raczej dobrze.
W skrócie ?
Szybki tydzien (naprawde szybki, nie wiem kiedy zlecial..)
Crazy piatek z Burleska, Moulin Rouge , Aga i bialym winem :)
Sobotni shopping oraz 'grill'
I dziejsze zakupy oraz grill z wspanialymi, wloskimi bajglami ! <3
Co w przyszlosci ?
Na pewno oczekiwanie na spotkanie z S. , poniewaz juz w tym tygodniu przylatuje do Irlandii. Cork, Dublin, Bray czy gdziekolwiek indziej, wazne, ze bedziemy razem . :)
Nastepnie szykowanie do wyjazdu, bo przeca jeszcze kilkanascie dni I wizyta w Polsce (przede wszytskim trzeba pamietac o prezentach, right ?!)
I oczywiscie cwiczenia ! Wbrew temu, ze czasem dopada nas totalna niechec, to mimo to sie mobilizujemy I cwiczymy, bo przeciez chcemy, zeby efekty byly ogromne .

Za kazdym razem, kiedy biore sie za pisanie posta na bloga, to pisze, i pisze, i pisze , i mam wrazenie, ze post zajmie ponad polowe bloga, a na koncu co sie okazuje ? Ze nasmarowalam kilka zdan i to tyle ?! Ale mysle, ze bedzie juz tylko lepiej :)

Ostatnio, poprzez 'planowanie planów na przyszlosc' , mimowolnie zaczelam mysleco tym,jak to bedzie, kiedy bede szukac swojej nastepczyni. I dotarlo do mnie, ze to bedzie bardzo trudna rzecz, poniewaz bardzo zzylam sie z rodzina , i na pewno nie chcialabym aby zastapil mnie ktos, kto nie bedzie sie staral, kto nie zajmie sie dziewczynkami w taki sposob, jaki powinien. Smialam sie nawet do Agnieszki, ze kazda kandydatka zostanie sprawdzona przez nich, a potem jeszcze dokladniej przez mnie :D Ja wiem, ze do wrzesnia, jest jeszcze troche czasu, ale patrzac na to, jak ten czas leci, coraz czesciej nachodza mnie mysli, ze to jednak nie mam tak duzo czasu, jakby mi sie wydawalo. No ale na razie postaram sie, jeszcze na jakis czas odsunac ta mysl od siebie :)

A propo pracy au pair. Dostalam mnostwo maili z roznymi pytaniami odn mojej osoby/pracy/bycia au pair , i gdy tylko wszystkie je przeanalizuje, postaram sie w najblizszych notatkach na pewno na kilka odpowiedziec. :)

who do you think you are?
maly mix zdjec (ah te ceny paliwa ;d)

No comments:

Post a Comment