19/03/2014

St. Paddy's Day - czyli kolejne za mną !

Happy St. Patrick's Day, Happy St. Paddy's Day - za nami. Czyli kolejna rzecz w Irlandii `zaliczona`. Jak bylo? Ciekawie, to na pewno,bo takiego `zielonego` święta u nas, w Polsce nie spotkamy. Irlandczycy zaczeli świętować juz w piatek , wtedy rozpoczęły sie pierwsze koncerty,festiwale, jednak koncerty na zywo odbywaly sie po pub'ach kazdego dnia, wiec kazdy mial.okazje poslchac irlandzkiej muzyki na zywo .  Niestety nie wybrałam się na paradę do Dublina , z powodu zmeczenia podroza z Londynu, pozostalam w Bray, i w sumie nie narzekam !(:

W paradzie bralo udzial mnostwo osob..  Dzieci z roznych szkół , grup.. Dorosli ludzie, stare samochody.. Wszystko zaczynalo sie w centrum, a konczylo na plazy, gdzie dodatkowa atrakcja byl lunapark(sama skorzystałam ;d).No generalnie super :-)

Naprawde każdemu polecam. Ja wiem, ze w marzeniach mamy : Nowy Jork, Tokio, Sydney, Jamajka, Paryż .. Ale może warto zobaczyć najpierw to co mamy w `zasięgu ręki `? Tzn. wiem,ze do Irlandii z Polski jest ok 1900 km, ale to.jednak bliżej niz ok 11000 km, i tutaj kazdy znajdzie cos dla siebie !(:

Powracajac do nie szarej rzeczywistości ?
Za oknem wichura, czyli niestety anglicy zabierają mi piękna , słoneczną pogode -.-
Dlugi weekend w Anglii minął bardzo szybko,tak to jest,ze rzeczy, ktore sprawiają nam przyjomnosc szybko mijaja i pozostaje smak....goryczy ? Nie ! Chec szybkiego zobaczenia, i korzystania z kazdego dnia !;) Kurcze  zalaczylo mi sie jakies takie pozytywne myślenie :-)

Poza tym ?
Szukanie inspiracji dla przyszlosci, czyt. szukanie uczelni, poszukiwanie inspiracji do remontu mieszkania,szukanie prezentu, poszukiwanie `samej siebie `... Kurcze, same poszukiwania.. A tak na poważnie ? To cieszenie się , z tego co mam, i dbania o ludzi, którzy mnie kochają i wspierają  !(;

Pamiętaj - jeśli nie walczysz o swoje marzenia, nie masz prawa nazywać ich marzeniami.

I kilka zdjec ; parady, mnie z irlandzka korona i przed jazda megaa karuzela,z plaży  i Darii z kosmicznie irlandzka czapka!(;

Have a nice night !(;

No comments:

Post a Comment